TERMÉKTÁMOGATÁS   KÉPGALÉRIA    LINKEK
Terméktámogatás   Szervízelés    
ZENO Garanciális szerviz a által:

A ZENO óráknál a gondoskodik a magyarországi garanciális szervizről, melyek a hivatalosan megadott helyeken lettek vásárolva.  A garanciajegyen szerepelnie kell az elárusító hely hivatalos pecsétjének, mutatva a elárusító hely nevét, címét és a vásárlás pontos dátumát.

 

Ha Ön a ZENO óráját valaki mástól, mint a megadott hivatalos kereskedőtől vette és garanciális javításra szorul, akkor ebben az esetben kérjük lépjen kapcsolatba a hivatalos eladási hely képviselőjével vagy közvetlenül forduljon a ZENO-Watch Basel Service Center-hez, Svajcban, az alábbi email címen: service@zeno-watch.ch

Szervizünk a garancia lejárta után is az Ön szíves rendelkezésére áll. Az Ön ZENO órája egy precíziós  gyártmány, és mi szeretnénk, ha Önnek a jövőben is öröme lenne a viselésében.  ZENO-Watch Basel ajánlja Önnek, hogy legalább 3 évenként  végeztesse el az óra általános revízióját, vízálló órák esetén évenként végeztesse el órája a Vízállósági tesztelését. 

A fizetést az elvégzett javítás után, de még a szállítás, elvitel előtt kérjük rendezni. A javításokat csak készpénz fizetés ellenében áll módunkban kivitelezni.

Megjegyzés: mindenfajta javításra 90 napos garanciát adunk

A postai küldeményeket ajánlott csomagkent  adjuk fel, melyek szakszerűen vannak csomagolva, hogy az órában ne essen károsodás.

Előző